Shimmer powder

Met shimmer poeder krijg je een subtiele glans. Subtiel, maar o zo gaaf. Zeker in combinatie met de pigmenten in de poeders. Iedere keer is het weer een verrassing hoe het er uit gaat zien. Je kunt de pigmenten en het water geen opdracht geven. Soms gaat het waar het wil gaan.

Van het paarse kaartje is de basis Nuvo Shimmer powder. Deze kleur heeft meerdere pigmenten in 1 flesje. Vier kleuren hebben een combinatie van kleurpigmenten en vier kleuren hebben één pigment. Allemaal met een shimmertje. Dat kun je goed zien in de video die ik heb gemaakt.
  
Deze achtergrond is gemaakt met de Cosmic Shimmer pixie powder. Ik heb de Aqua lagoon gebruikt. Een flesje met één kleur pigment. Er zijn ook kleuren met meerdere kleurpigmenten in een flesje. Ook hier zit overal een mooi shimmertje in.
 

Op de video zie je de shimmer wel beter.


Mijn keukenpapiertje heb ik niet weggegooid, maar laten drogen en gebruikt bij het maken van het kaartje.


De basis van de kaart is een bruine zak. De zak is dubbelgevouwen. Als het goed is, zie je nu ook waar ik het keukenpapier heb geplakt.

De stempels van Gummiapan en de dies van Gummiapan en CraftEmotions maken de basis tot een kaartje.



Groetjes,

Linda de Bruin

Reacties

Populaire posts