Bloghop Kimya tot en met 5 juni.


Deze week hebben we met alle leden van het designteam van Kimya Verpakkingen een bloghop tot 5 juni. We zijn allemaal gestart met dit doosje:

Toen ik het doosje bij Femke in de winkel zag, dacht ik gelijk aan een opengewerkte klok. En dit heb ik ervan gemaakt:



In het onderste deel van het doosje kun je geld of een kleine cadeaupas stoppen, maar als je het doosje plat vouwt en in een envelopje stopt, is het ook te versturen als felicitatie.

De start is lastig geweest. Ik wil geen massieve achtergrond, maar wat dan wel....uhm. Tijdens een gesprek op een camping in Katwijk komt dan ineens inspiratie.
Gebruik de resten van gestanste letters van een stans van Craftemotions! Ook de radertjes zijn gestanst. Wel uit zwart papier. Met de metalen kleur acrylverf geeft dat een mooi stoer effect.


De buitenkant van het doosje is bewerkt met distress oxide en een masker. De labeltjes en vlinders zijn ook geïnkt met distress oxide.


Op de Facebook groep heb je vorige week al gezien dat ik de labeltjes aan het maken was met embossinginkt en embossingpoeder. Zie je ze op het doosje zitten? De klok is kant en klaar van Marianne design, compleet met wijzers. Het houten embellishment heb ik met de spray van Stamperia en Nuvo gekleurd.


Met de Nuvo drops heb ik het doosje afgemaakt.


Ben je benieuwd wat de rest van het team heeft gemaakt? Kom bij iedereen kijken en laat ook bij iedereen een reactie achter. Heb je bij iedereen gekeken én een berichtje achtergelaten, ga dan als laatste naar het Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

Welke blogs kun je bezoeken:


Sandra
 Yvonne
Christa (kom je daar vandaan?)
Linda (daar ben je nu)
Tiets (de volgende in de rij)
 
Jolanda
Esther
Monique
Martine
Kim
 En dan weer terug naar het Kimya blog.


 Femke van Kimya verpakkingen verloot onder alle bloghoppers een verrassingspakket!

Veel plezier met de bloghop en tot de volgende keer.
 


Reacties

  1. Wat een supergaaf doosje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo anders dan de vorige. Een tikkie steampunk, Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk compliment zo op de vroege maandagochtend. Dank je wel.

      Verwijderen
  3. Oh ik vind m geweldig ! Leuk idee met dat alfabet achtergrond !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje! En dat wordt dus voortaan ook de restjes bewaren.... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is ook super gaaf met die klok zeg! Dit wil ik ook proberen leuk idee! Dank je wel!👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja...een beetje nou ja creatief gek moet je wel zijn....bij een blokzak gelijk denken aan een opengewerkte klok..😉 Maar ook jou project is super leuk geworden !! Zeker ook leuk om als gelddoosje weg te geven...binnenkort feestje in Katwijk...ik voel ideetje opkomen....😊
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks mis met liften. "Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi" is toch een goede uitspraak. En veel plezier in Katwijk.

      Verwijderen
  7. Allemaal zo verschillend maar mooi op eigen manier, ook deze is ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar zo’n verblijf op de camping al niet goed voor kan zijn! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Jen, inspiratie komt letterlijk overal vandaan. Dank je wel voor je compliment.

      Verwijderen
  9. Weer een andere uitvoering, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stoere creatie is dit zeg! Leuk dat je hiermee laat zien, dat je zelfs het 'afval' van een stans kan gebruiken voor een achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal ben ik ook erg van het weggooien (je kunt niet alles bewaren), maar in dit geval zonde om niet te gebruiken.

      Verwijderen
  11. Wat een dartele geest heb jij om bij een blokzakje aan een opengewerkte klok te denken. Maar je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet. Soms weet ik ook niet waar alle kronkels aan ideeën vandaan komen. Zo zijn ze er ineens.

      Verwijderen
  12. IK vind hem echt supergaaf geworden,maak zoiets als dit nooit,omdat ik er gewoon niet goed in ben, maar zie ik het dan zo ,dan denk ik oh, wat leuk,Wie weet ooit nog eens proberen !!! Zeker als ik er zoiets leuks weer van zie !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Weitje, je kunt het ook liften. Helemaal niets mis mee.

      Verwijderen
  13. Wat een gave uitvoering. Zo anders als de andere maar geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf idee Linda om er een klok van te maken. Zou ik zo niet opkomen. Super leuk gedaan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schitterend!!!
    Ontzettend mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi doosje is het geworden, met leuke mogelijkheden.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knappe, stoere uitvoering! Mooi gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi! Zo leuk dat alles weer heel anders is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts