Vrolijk Pasen

Vandaag komt mijn eerste blogpost op het blog van Kimya verpakkingen. Natuurlijk plaats ik het ook op mijn eigen blog.

Met een feestdag vind ik het altijd leuk om familie en vrienden te verrassen met een aardigheidje, bij voorkeur iets zelfgemaakt.


Dit jaar maak ik een gehaakt eiermandje gevuld met chocolade eitjes. Een beetje saai misschien? Daarom heb ik het aangekleed. Een label met een nestje en in een doorzichtig zakje, zodat de eieren er niet uitvallen. Alles van Kimya verpakkingen.



Het label heb ik gestempeld met versamark embossinginkt en daarover clear embossingpoeder, daarna gekleurd met de versamagic inkt in verschillende kleuren. De eitjes in het nestje en het gestanste takje heb ik ook gekleurd met de versamagic. 

Het nestje van raffia heeft wel een zere vinger gegeven door de hete lijm van mijn lijmpistool, maar geen blaar.


  Het is een klein productielijntje geworden met cadeautjes. Lekker vrolijk. Komende dagen ga ik iedereen verrassen.

En wil je het paasmandje ook haken? Hier is een link  


Groetjes, 

Linda

Reacties

Populaire posts